"Ma ei oska kirjutada."

Sellise vastuse saan tihtilugu, kui soovitan mõnel veebilehe omanikul või turunduskampaania käivitajal kõigepealt mõelda sisule ja see valmis kirjutada.

Mitte, et sa ei oskaks kirjutada või ei tea kuidas see käib.

Sul ehk lihtsalt puudub selline kirjasoon.

Sa oled kindlasti hea suhtleja ning huvitavatest juttudest ning ideedest sul puudust ei tule, kuid kuidagi raske on neid sõnu “paberile” saada.

Arusaadav.

Meist igal on omad nõrkused ja tugevused. Mina ei suuda väga ladusalt jälle sõnu ritta seada, kui oleks vaja näiteks kõnet pidada. Samas võin ma sellesamase kõne paberile küll kirja panna.

Nii see juba kord on.

Samas on ääretult oluline, et sinu veebilehel oleks sisu. Et sinu turunduskampaania suudaks ennast kliendile selgeks teha. Et sinu e-maili kampaania suudaks potentsiaalseid kliente ostma veenda. Et veebilehe optimeerimine ei jääks teksti puuduse taha. Sisu on jah tõepoolest nii tähtis.

Kuhu see sisu kõik läheb?

  • Veebilehtedele – tooteid/teenuseid ja ettevõtet tutvustav tekst, avalehe müügitekst ning blogipostitused.
  • E-kirjadesse – kampaaniad, ja uudiskirjad.
  • Otsingumootorite jaoks – meta andmed, sisutekstid linkimiseks ja märksõnadele optimeeritud artiklid.
  • Artikliteks – külaslispostitused teistes blogides ja artiklid eriala portaalides.
  • E-poodidesse – tootekirjeldused.
  • Sotsiaalmeedia kontodele – tekstid gruppidesse ja fännilehtedele.
  • Reklaamiks – FB reklaamid ja Google AdWords.

Aga mis siis teha, kui kirjutamine välja ei tule?

Loo mõnes muus formaadis sisu – näiteks video, graafika või heli.

Kui aga on vaja kindlasti end väljendada läbi teksti, siis siinkohal olen rõõmuga nõus sind aitama.

Võta minuga ühendust, räägi mulle oma lugu ja ma teen parima, et see lugu ka kirjapildis hea välja näeb, on mugav lugeda (või sirvida) ning viib sinu kliendi sammu võrra lähemale soovitud eesmärgile.